- Komunikacja z klientami telefonicznie, przez czat i e-mail (wychodzące i przychodzące).
- Ochrona poufnych danych klientów.
- Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
- Biegłość w języku greckim (poziom C1) oraz w języku angielskim (minimum B2).
- Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej mile widziane.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Eventy integracyjne.
- Pełne szkolenie przygotowujące do pracy z klientem.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Program poleceń – premia za rekomendowanie znajomych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.