Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Marco der Pole s.j. jest biurem turystyki przyjazdowej z siedzibą w Krakowie od 18 lat organizującym podróże dla obcokrajowców do Polski i krajów Europy środkowo – wschodniej głównie o charakterze kulturowym i edukacyjnym.
Obecnie poszukujemy pracownika na pełny etat do biura w centrum Krakowa na stanowisko:
Specjalista ds. turystyki przyjazdowej
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
tworzenie ofert i programów turystycznych,
rezerwacja świadczeń dla turystów przyjeżdżających do Polski,
obsługa imprez turystyki przyjazdowej,
komunikacja z podwykonawcami firmy,
bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami zagranicznymi,
negocjacje cenowe,
redakcja stron internetowych, działalność PR w mediach społecznościowych,
reprezentowanie biura w kontaktach z kontrahentami zagranicznymi.
Wymagania
wykształcenie wyższe,
bardzo dobra znajomość dwóch języków obcych włoskiego i hiszpańskiego lub włoskiego i angielskiego lub niemieckiego i angielskiego,
znajomość pakietu MS Office,
otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność i inicjatywa,
umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu,
orientacja w geografii turystycznej i atrakcjach turystycznych,
wcześniejsze doświadczenie w turystyce jest niekonieczne lecz będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
pracę na etat na samodzielnym stanowisku z dużym zakresem autonomii w biurze w centrum Krakowa,
stałe godzinach pracy, w małym lecz zwartym i zżytym zespole, stały kontakt z językiem, możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
uczestnictwo podróżach studyjnych, wynagrodzenie odpowiadające średniemu wynagrodzeniu na tym stanowisku + premie półroczne i roczne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...