specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues. Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit. Preparing reports that describe...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście. Utrzymywanie wysokiego poziomu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues. Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit. Preparing reports that describe...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście. Utrzymywanie wysokiego poziomu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z...