-
wdrażanie działań trade marketingowych dla funkcjonujących na rynku kanałów dystrybucji i sprzedaży
-
udział w koordynacji działań merchandisingowych i akcji promocyjnych
-
współpraca z działem marketingu w zakresie prowadzonych wspólnych akcji marketingowych i trade marketingowych
-
udział w przygotowywaniu materiałów POS
-
współpraca przy opracowywaniu standardów ekspozycyjnych i planogramów
-
opracowywanie prezentacji i analiz: sprzedaży, a także badań i analiz rynku na podstawie danych z firm badawczych
-
wykształcenie wyższe, preferowany kierunek marketing, zarządzanie lub ekonomia
-
doświadczenie w pracy w dziale marketingu, trade-marketingu (preferowane doświadczenie z obszaru spożywczego FMCG)
-
dynamizm w działaniu i nastawienie na rezultaty
-
umiejętność analitycznego myślenia
-
dokładność, sumienność i terminowość
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
praktyczna znajomości pakietu MS Office
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy kreatywną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a także możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając: