Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Trade Marketingu

Cyfrowy Polsat S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1928 dni temu
Specjalista ds. Trade Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: w/stm/1309/LS
Opis stanowiska:
  • planowanie, organizowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych, z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i nowoczesnych
  • produkcja i dystrybucja materiałów BTL
  • monitorowanie ponoszonych kosztów oraz raportowanie realizacji budżetu - zarządzanie powierzonymi budżetami, ewidencja i kontrola wydatków działu
  • wsparcie przy wykonywaniu analiz, raportów oraz wspieranie w tworzeniu informacji zarządczej
  • wsparcie przy finansowym zamknięciu miesiąca - tworzenie i kontrola rezerw finansowych
  • udział w procesach planistycznych, prace związane z tworzeniem budżetów, prognoz
  • przygotowanie, ewidencja, procesowanie/opiniowanie dokumentów zakupowych i dotyczących działalności Działu Trade Marketingu, zgodnie z procedurami Spółki
  • przygotowywanie i rozsyłanie zapytań ofertowych, porównywanie oraz szczegółowa analiza otrzymanych ofert
  • wsparcie działu w bieżącej działalności
  • dbanie o jakość i terminowość realizowanych zleceń
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub dyspozycyjni studenci końcowych lat studiów ekonomicznych, mile widziane z obszaru finansów, ekonometrii, statystyki, matematyki
  • mile widziane roczne doświadczenie w pracy w dziale finansowym
  • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Excel i PowerPoint
  • znajomość systemu SAP ERP będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność wyznaczania priorytetów oraz rozwiązywania problemów pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • samodzielność i proaktywność
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie o znaczącej pozycji na rynku
  • przyjazną atmosferę pracy






Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...