Specjalista ds. Trade Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: w/stm/1309/LS
Opis stanowiska:
- planowanie, organizowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych, z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i nowoczesnych
- produkcja i dystrybucja materiałów BTL
- monitorowanie ponoszonych kosztów oraz raportowanie realizacji budżetu - zarządzanie powierzonymi budżetami, ewidencja i kontrola wydatków działu
- wsparcie przy wykonywaniu analiz, raportów oraz wspieranie w tworzeniu informacji zarządczej
- wsparcie przy finansowym zamknięciu miesiąca - tworzenie i kontrola rezerw finansowych
- udział w procesach planistycznych, prace związane z tworzeniem budżetów, prognoz
- przygotowanie, ewidencja, procesowanie/opiniowanie dokumentów zakupowych i dotyczących działalności Działu Trade Marketingu, zgodnie z procedurami Spółki
- przygotowywanie i rozsyłanie zapytań ofertowych, porównywanie oraz szczegółowa analiza otrzymanych ofert
- wsparcie działu w bieżącej działalności
- dbanie o jakość i terminowość realizowanych zleceń
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub dyspozycyjni studenci końcowych lat studiów ekonomicznych, mile widziane z obszaru finansów, ekonometrii, statystyki, matematyki
- mile widziane roczne doświadczenie w pracy w dziale finansowym
- bardzo dobra znajomość narzędzi MS Excel i PowerPoint
- znajomość systemu SAP ERP będzie dodatkowym atutem
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność wyznaczania priorytetów oraz rozwiązywania problemów pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- samodzielność i proaktywność
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie o znaczącej pozycji na rynku
- przyjazną atmosferę pracy