Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/061/07/2017
Główne zadania:
• koordynowanie testów nowych lub modyfikowanych rozwiązań
• współdziałanie ze strukturami biznesowymi w przygotowaniu założeń do przeprowadzenia testów (podejścia do testów)
• przygotowanie planu testów, ustalenie harmonogramu testów, powołanie struktur testowych, przydział zadań odpowiednim strukturom oraz dokumentowanie testów
• współdziałanie ze strukturami biznesowymi w definiowaniu warunków testowych, definiowaniu i przygotowywaniu danych testowych niezbędnych do przeprowadzenia testów, definiowaniu scenariuszy testowych służących do weryfikacji oczekiwanych przez odbiorcę rezultatów testów
• testowanie statyczne scenariuszy testowych pod kątem możliwości ich praktycznego wykonania;
• wykonywanie wybranych scenariuszy testowych
• analiza wykrytych defektów oraz zarządzanie bazą defektów i ich obiegiem
• raportowanie statusu prowadzonych testów, zarówno na potrzeby bieżące uczestników procesu testowania rozwiązań, jak również na potrzeby wewnętrzne Departamentu (bieżący status testów, przygotowanie raportu końcowego z testów)
Oczekujemy:
• minimum rocznego doświadczenia w obszarze organizacji i koordynacji testów oprogramowania
• wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: Informatyka)
• doświadczenia w pracy z systemami raportowania błędów (np. HP QC, Jira);
• znajomości przynajmniej jednej metodyki testowania
• dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności: Excel, Outlook)
• umiejętności szybkiego pozyskiwania i przyswajania wiedzy, samodzielności i inicjatywy
• bardzo dobrej organizacji czasu i umiejętności dobrej współpracy z zespołem, komunikatywności, otwartości
• umiejętności pracy pod presją czasu
• certyfikat ISTQB będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• umowę o pracę
• kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń
• doskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.