Szukasz ekscytującej możliwości rozwoju kariery?
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Specjalista ds. Telesprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twój profil
- Doświadczenie w sprzedaży przez telefon
- Pewność siebie w rozmowach telefonicznych z klientami
- Dbałość o wysoką jakość obsługi
- Komunikatywność i zaangażowanie w realizację celu
- Otwartość na zmiany i elastyczność
- Znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
Twoje zadania:
- Aktywna sprzedaż produktów przez kanał telefoniczny
- Obsługa klienta w procesie zakupu jak i po nim
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
- Realizacja zadań sprzedażowych na różnych kampaniach
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + bonus + prowizja od sprzedaży
- Możliwość pracy zdalnej
- Profesjonalne szkolenie i pomoc w realizacji zadań
- Otwartość firmy na inicjatywę, samodzielność, kreowanie nowych pomysłów
- Szansę na rozwój w kierunku Team Lidera lub Specjalisty ds. Szkoleń
- Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- Możliwość podjęcia zatrudnienia w oparciu o Umowę Zlecenie/Umowę o Pracę
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.