Ogłoszenie numer: 847260, z dnia 2015-10-30
Jesteśmy znanym i cenionym dostawcą produktów do domowej pielęgnacji zdrowia.
Od ponad 15 lat dostarczamy swoim klientom najlepsze rozwiązania umożliwiające troskę o zdrowie. W swojej pracy kierujemy się hasłem „Dbamy o Wasze zdrowie”. Wszystkie nasze działania nakierowane są na to, aby nasi Klienci mogli kupić dobre jakościowo i łatwe w użyciu produkty do monitorowania i poprawy stanu zdrowia. Oprócz inhalatorów i ciśnieniomierzy, oferujemy kilkadziesiąt innych produktów.
Realizacja naszych celów i misji, jaką jest dbanie o zdrowie Klientów, jest możliwa dzięki partnerskiej współpracy naszych Pracowników.
W związku z rozwojem obszaru działania poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KR03
Opis stanowiska
- telefoniczne podtrzymywanie oraz nawiązywanie relacji z kontrahentami
- promocja produktów firmy w kontaktach z kontrahentami
- aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz obsługa obecnych
- wprowadzanie zleceń
- obsługa reklamacji
- raportowanie wyników pracy
- współpraca z innymi działami w firmie
- kontrola nad poprawnym obiegiem dokumentów w firmie
Wymagania
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- doświadczenie w sprzedaży min 1 rok
- praktyczna znajomość technik sprzedaży
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność obsługi komputera
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista
Oferujemy
- umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawa + prowizja
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:30
- telefon służbowy
- szkolenia produktowe
- pozytywną oraz twórczą atmosferę w pracy