Wiodąca firma na rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie
Nr Ref.: DS/TEL
Zadania:
- komunikacja wychodząca i przychodząca z klienta zgodnie z przyjętymi standardami i polityką firmy
- profesjonalne udzielanie informacji klientom;
- badanie potencjału i potrzeb wybranej grupy klientów;
- przeprowadzanie badań rynkowych;
- realizowanie planów sprzedaży;
- wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą (SAP);
- współpraca z klientami na wysokim poziomie ;
- przygotowywanie ofert i cenników dla klientów;
- prowadzenie i uaktualnianie bazy danych klientów w systemie;
- raportowanie;
- współpraca z innymi działami;
- uczestnictwo i zaangażowanie w różnego rodzaju szkoleniach, kursach i wyjazdach służbowych;
- wykształcenie średnie, zakończone maturą
- doświadczenie w Call Center
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Excel, Word, Power Point)
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
Preferowane cechy osobowościowe
- zaawansowane zdolności organizacyjne, samodzielność,
- wysoka kultura osobista, odporność na stres,
- zdolności komunikacyjne i otwartość,
- umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji i awansu w strukturach międzynarodowej firmy.
Poznaj
Europapier Polska Sp. z o.o.
Europapier Polska należy do Grupy Heinzel i jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest w grupie największych dystrybutorów podłoży do druku i liderem na rynku polskim w sprzedaży mediów do reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Pełna oferta firmy zawiera się w 5 grupach produktowych – Print and Pack, Office, Visual Media, Retail, a od niedawna także Higiena. W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.