Contact Center sp. z o.o. to firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy z największymi markami w Polsce i na świecie. Od 1999 roku zapewniamy kompleksowe wsparcie dla naszych partnerów, korzystając z najwyższych standardów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta z uwzględnieniem wszelkich wymogów technologicznych, technicznych oraz prawnych. Nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się rynkowych potrzeb.
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b - praca stacjonarna z możliwością pracy zdalnej / hybrydowej po okresie wdrożenia
- Otwarta na nowe wyzwania.
- Ma dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna sprawia jej zawsze przyjemność.
- Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej.
- Jest nastawiona na realizację celów i budowanie pozytywnego wizerunku marki, którą reprezentuje.
- Chce zdobywać doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.
- Obsługa infolinii telefonicznej w celu udzielania wyczerpujących informacji o ofercie ubezpieczeniowej naszego partnera.
- Prowadzenie korespondencji pisemnej z klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów.
- Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
- Znajomość branży ubezpieczeniowej - wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
- Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości,
- Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów informatycznych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym 3 miesiące – umowa zlecenie)
- Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Benefity: Karta Multisport, Medicover.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.