specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Eksploatacja, diagnozowanie i usuwanie usterek w systemie kotłów parowych oraz kotłów wodnych; Eksploatacja i konserwacja wymienników, stacji uzdatniania wody, filtroodmulników; Diagnozowanie i usuwanie usterek w systemach ciepłej i zimnej wody technologicznej i...
Obowiązki: Monitorowanie stanu technicznego biura; Drobne naprawy mebli, transport mebli; Zgłaszanie większych usterek do odpowiednich serwisów; Wymiana zamków; Współpraca z różnymi działami biura;
Obecnie CitoNet – Kraków Sp. z o.o. - spółka należąca do Grupy TZMO – specjalizująca się w sprzedaży i dystrybucji materiałów medycznych i higienicznych oraz kompleksowych usługach sterylizacji, prania i wynajmu narzędzi chirurgicznych oraz odzieży operacyjnej i bielizny pościelowej dla placówek medycznych poszukuje odpowiednich kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. technicznych
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: GT/CN/K/ST/09/18/PJ
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
kontrola prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w sterylizatorni i pralni
dokonywanie napraw, konserwacji oraz remontów maszyn i urządzeń
analiza przyczyn awarii i wprowadzanie rozwiązań eliminujących ewentualne uszkodzenia
wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność urządzeń
współpraca z serwisami zewnętrznymi
PROFIL PRACOWNIKA:
wykształcenie min. zawodowe (preferowane kierunki: mechanika, mechatronika, automatyka, elektryka)
doświadczenie na podobnym stanowisku
umiejętność dokonywania napraw maszyn i analizy przyczyn ich powstawania
znajomość automatyki przemysłowej maszyn
umiejętność pracy pod presją czasu
MILE WIDZIANE:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży pralniczej
wykształcenie średnie
znajomość języka angielskiego
posiadanie uprawnień typu E i D w zakresie urządzeń elektroenergetycznych i wysokociśnieniowych
znajomość systemów zarządzania jakością zgodnie z normami ISO
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Eksploatacja, diagnozowanie i usuwanie usterek w systemie kotłów parowych oraz kotłów wodnych; Eksploatacja i konserwacja wymienników, stacji uzdatniania wody, filtroodmulników; Diagnozowanie i usuwanie usterek w systemach ciepłej i zimnej wody technologicznej i...
Obowiązki: Monitorowanie stanu technicznego biura; Drobne naprawy mebli, transport mebli; Zgłaszanie większych usterek do odpowiednich serwisów; Wymiana zamków; Współpraca z różnymi działami biura;