Szukamy do stałej współpracy specjalisty – osoby z doświadczeniem, która dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego.
Jeśli rozumiesz potrzeby klienta i znajdujesz optymalne rozwiązania – sprawdź, czy nie szukamy Ciebie.
Jesteś dociekliwy, lubisz analizować, wiązać ze sobą fakty i znajdować rozwiązania dla konkretnej sytuacji – Twoje miejsce jest wśród nas.
Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.
Wśród klientów firmy Integra można wymienić firmy takie jak: Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner S.A., Auto Land Polska S.A., Inter Parts, Inter-Team, Motogama, Denckermann i sieci serwisowe m.in: Bosch-Service, FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AD Service, OK Serwis, Auto Team Service, ASO różnych marek, itp.
Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 200 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od prawie 30 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.
Co trzeba robić?
- Uczestniczyć we wdrożeniach oprogramowania u klientów
Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów - Obsługiwać pierwszą i drugą linię wsparcia technicznego – IT HelpDesk
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu - Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju
Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania - Przygotowywać raporty dot. obsługiwanych zgłoszeń
Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować - Przeprowadzać testy nowych wersji oprogramowania
Sprawdzanie bug-ów, czyli analiza poprawności działania sprawdzanych rozwiązań
Towarzyszenie klientowi w całym okresie wdrożenia systemu oraz codzienne wyzwania powodują,
że rzadko wykonujemy powtarzalne zadania.
- Doświadczenia we wdrażaniu rozwiązań systemów klasy ERP i systemów finansowo-księgowych
Chętnie nauczymy się też czegoś od Ciebie – możliwe, że dzięki Twoim pomysłom możemy zrobić coś lepiej - Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem - Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań
Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania - Znajomości MS SQL Server
Absolutne must-have do codziennej pracy
Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT (m.in. wsparcia technicznego, wdrażania oprogramowania, testowania) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.
Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły. Zależy nam, abyś osiągał sukcesy razem z nami.
- Zainteresowanie branżą z obszaru: IT i motoryzacji
Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach - Doświadczenie dotyczące katalogów części oraz systemów serwisowych typu TecDoc, ESI[tronic], Autodata, itp.
Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce - Znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu
Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w ciekawych projektach
- Dodatkowe premie dotyczące projektów
- Premie świąteczne
- Rozwój zawodowy (profesjonalne szkolenia)
- Udział w targach branżowych
- Indywidualne zajęcia dot. nauki języków obcych
- Wewnętrzne warsztaty podnoszące kwalifikacje
-
Prywatna opieka medyczna
- Karta Multi sport, szkoła pływania
- Karnety do kina i teatru
- Imprezy integracyjne
- Lokalizacja firmy blisko centrum
- Pizza Day, świeże owoce
- Komfortowe warunki pracy
- Nowoczesny sprzęt komputerowy