- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb.
- Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.
- Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne metody.
- Kierowanie klientów w samodzielnym rozwiązywaniu problemów bez konieczności wizyty technika.
- Przygotowywanie szczegółowych raportów dla techników serwisowych.
- Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów, gwarantując skuteczne rozwiązania.
- Pomoc w usługach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnej z celami KPI.
- Wykształcenie wyższe.
- Biegłość w języku niemieckim (min. C1) oraz angielskim lub rosyjskim (min. B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).
- Znajomość Windows i MS Office.
- Wiedza z zakresu prawa konsumenckiego i ochrony danych.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz orientacja na klienta.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia.
- Komfortowe biuro w centrum Katowic.
- Pakiet korzyści, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kafeterię korzyści.
- Szkolenie przygotowawcze do roli.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.