Expo Silesia to nowoczesne, dynamicznie rozwijające się centrum wystawiennicze położone na terenie Sosnowca.
Więcej informacji na temat naszej firmy można znaleźć na stronie www.exposilesia.pl
Poszukujemy osób do pracy w Centrum Targowo-Wystawienniczym "Expo Silesia" w Sosnowcu na stanowisko:
Specjalista ds. Targów
Miejsce pracy: Sosnowiec
Ofertę kierujemy do osób samodzielnych, nastawionych na realizację celów, dynamicznych i wytrwałych w działaniach.
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizowanie planów sprzedażowych poprzez kanał B2B, przygotowywanie i organizowanie wydarzeń o charakterze targowym i pozatargowym.
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej,
- negocjowanie warunków transakcji, ustalanie warunków współpracy i nadzorowanie jej przebiegu,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych,
- raportowanie wg standardów firmy.
Wymagania stawiane kandydatom/kandydatkom:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (znajomość innych języków obcych mile widziana),
- doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą w sektorze B2B,
- praktyczna umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
- umiejętność łatwego nawiązywania oraz budowania długofalowych kontaktów z klientem,
- umiejętność kreowania i wdrażania optymalnych, nowatorskich rozwiązań,
- wytrwałość i skuteczność w działaniach pozwalająca osiągnąć zamierzony efekt,
- prawo jazdy kategorii B.
Ze swej strony oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- motywacyjny system wynagradzania,
- możliwość rozwoju i szkoleń,
- niezbędne narzędzia pracy.