Specjalista ds. Szkoleń i Kontroli Jakości (Contact Center)
Miejsce pracy: Kraków
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością,
- szkolenia, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska,
- możliwość poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
- dofinansowanie do takich benefitów jak opieka medyczna czy karta Multisport,
- wspólne celebrowanie wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.
Jeśli:
- chciałbyś/chciałabyś projektować i prowadzić szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz wiedzy produktowej,
- współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych nie będzie dla Ciebie problemem,
- potrafisz oceniać wiedzę i umiejętności pracowników w zakresie jakości obsługi klienta oraz przekazywać im informację zwrotną,
- lubisz planować i realizować działania mające na celu poprawę jakości realizowanych zadań przez zespół obsługi klienta,
- chcesz zajmować się identyfikowaniem możliwości poprawy efektywności poszczególnych procesów.
Dodatkowo:
- posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- możesz pochwalić się doświadczeniem zawodowym w obszarze prowadzenia szkoleń,
- brałeś/aś udział w przeprowadzaniu oceny jakości i udzielaniu informacji zwrotnych,
- zagadnienia z zakresu jakości obsługi klienta nie są Ci obce,
- sprawnie obsługujesz się komputerem, szczególnie pakietem MS Office (m.in. Excel i PowerPoint),
- umiesz przekazywać wiedzę, udzielać informacji zwrotnej oraz dobierać właściwe narzędzia rozwojowe,
- posiadasz umiejętności i wiedzę w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń,
- jesteś osobą kreatywną oraz posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.