Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko - Specjalisty ds. szkoleń.
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,
- projektowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz coachingów indywidualnych i grupowych
- wsparcie merytoryczne zespołu na każdym z etapów współpracy,
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy oraz Klientem.
Jeśli posiadasz:
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ukierunkowanych na obszary sprzedaży i obsługę klienta,
- praktyczną znajomość diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu właściwych działań,
- znasz techniki trenerskie oraz narzędzia wspierające procesy szkoleniowe lub coachingowe,
- lubisz pomagać innym i rozwijać ich umiejętności,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz budowania jasnej komunikacji,
- elastyczność i dynamizm w działaniu, kreatywność i otwartość na nowe wyzwania.
TO CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!
W zamian gwarantujemy:
- stabilne zatrudnienie (wg. preferencji), wynagrodzenie podstawowe + przejrzysty system motywacyjny,
- interesującą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjemnej atmosferze,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
NIE ZWLEKAJ - APLIKUJ JUŻ DZIŚ!
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.