Specjalista ds. Szkód i Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SSR/WAW/04/2017
Obowiązki:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację reklamacji dotyczących obsługiwanych zleceń,
- Weryfikację zasadności roszczeń,
- Ustalenie sprawcy,
- Skierowanie regresu do sprawcy,
- Rejestrację sprawy i korespondencji w systemie.
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe w dziale szkód i reklamacji z zakresu logistyki i spedycji lub doświadczenie w spedycji,
- Dobra znajomość zagadnień i procedur związanych z przewozami drogowymi i magazynowaniem towarów,
- Mile widziana dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego,
- Wysoka samodyscyplina i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Umowę o pracę,
- Dużą samodzielność w działaniu,
- Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość rozwoju zawodowego,
- Bogatą ofertę szkoleń,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.