Pekao Direct jest jednym z najstarszych i największych firm contact center w Polsce.
Jesteśmy częścią Grupy Pekao i zapewniamy wsparcie klientom Banku Pekao S.A.
Jeżeli lubisz rozmawiać i chcesz związać swoją przyszłość ze sprzedażą, mamy coś dla Ciebie.
- Budowaniu długotrwałych relacji z klientami poprzez prowadzenie rozmów telefonicznych
- Aktywnej sprzedaży produktów i usług bankowych w odpowiedzi na potrzeby klientów
- Zachęcaniu klientów do skorzystania z produktów i usług bankowych
- Wsparciu w procesie zakupowym
- Tworzeniu pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
- Zdolność pracy pod presją czasu
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
- W ramach miesiąca pracy zróżnicowana dyspozycyjność
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznym kontakcie z klientem.
- Elastyczny grafik – pracujemy od poniedziałku do piątku między 9 a 21, w soboty między 9 a 17 – z łatwością pogodzisz pracę np. ze studiami
- Niesamowitą atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do urlopu
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników sprzedażowych – „sky is the limit”
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.