Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście. Utrzymywanie wysokiego poziomu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: kontaktujesz się telefonicznie z Klientem; prezentujesz usługi naszej firmy; wstępnie analizujesz i weryfikujesz potrzeby Klientów w celu umówienia efektywnego spotkania; zapewniasz profesjonalną obsługę Klientom; masz wpływ na kształtowanie lojalności oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
Elamed Media Group to lider w dostarczaniu wiedzy dla specjalistów. Wydajemy czasopisma branżowe, książki oraz multimedialne kursy na DVD, organizujemy także szkolenia i konferencje inspirując do poszukiwania efektywnych kierunków rozwoju. Codziennie wspieramy w pracy ponad 300 tysięcy profesjonalistów, gwarantując im dostęp do aktualnych i sprawdzonych informacji oraz światowych trendów. W związku z nieustannym rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy w DZIALE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż,
sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów oraz specjalistów z branż technologicznych,
sprzedaż produktów multimedialnych,
sprzedaż prenumerat czasopism specjalistycznych.
Zakres obowiązków:
telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową,
wysyłka ofert drogą elektroniczną,
ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM,
monitoring należności,
raportowanie bieżących wyników pracy.
Czego oczekujemy:
komunikatywności i pozytywnego nastawienia do ludzi,
umiejętności zastosowania odpowiedniej argumentacji w rozmowie z klientem,
zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów,
chęci rozwoju,
mile widziane doświadczenie w sprzedaży.
Oferujemy:
pracę w jednym z największych wydawnictw branżowych,
umowę o pracę i przejrzysty system wynagradzania,
szkolenia sprzedażowe oraz produktowe podnoszące kwalifikacje,
udział w ciekawych przedsięwzięciach branżowych,
możliwość wykonywania satysfakcjonującej pracy niezależnie od wieku, wykształcenia oraz dotychczasowego doświadczenia zawodowego.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście. Utrzymywanie wysokiego poziomu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: kontaktujesz się telefonicznie z Klientem; prezentujesz usługi naszej firmy; wstępnie analizujesz i weryfikujesz potrzeby Klientów w celu umówienia efektywnego spotkania; zapewniasz profesjonalną obsługę Klientom; masz wpływ na kształtowanie lojalności oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...