SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
Od 1993 roku Spedimex realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady. W roku 2017 otrzymała tytuł Pracodawca 2016 roku a w roku 2018 zaszczytny tytuł Laureata w konkursie Pracodawca roku 2017
W związku z dynamicznym rozwojem, zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:
- prowadzenie działań w zakresie sprzedaży branży TSL
- realizacja planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową Spółki
- prowadzenie prezentacji handlowych
- przygotowywanie ofert handlowych
- negocjowanie warunków handlowych
- pozyskiwanie nowych klientów
- utrzymywanie i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami, budowanie trwałych relacji
- nadzór nad współpracą z firmami transportowymi
- doświadczenia w sprzedaży w produktach drobnicowych min. 2 lata – warunek konieczny
- dobra znajomość branży transportowej
- komunikatywnego posługiwania się językiem angielskim
- dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu, otwartości
- prawa jazdy kat. B
- chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
- rozwój zawodowy
- odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
- samochód służbowy
- sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
- możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
- miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole!