DKS Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1993 roku. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem urządzeń i partnerem biznesowym dla wielu Klientów, którzy zaufali Nam w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań optymalizujących procesy drukowania, kopiowania i skanowania. Współpracujemy z najbardziej popularnymi producentami w branży tj. KONICA MINOLTA, LEXMARK, CANON, HP, es-te, KIP i CONTEX. Działamy na dużą skalę i cały czas się rozwijamy: realizujemy kontrakty sprzedażowe i serwisowe dla tysięcy Klientów w całej Polsce, mamy sprawne zaplecze logistyczne i 12 oddziałów w największych polskich miastach, a przede wszystkim profesjonalny i zaangażowany Zespół, który tworzy tą firmę. Więcej na www.dks.pl.
- pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz budowanie z nimi trwałych relacji,
- badanie potrzeb profesjonalne doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań i reprezentowanie firmy podczas spotkań handlowych,
- regularny kontakt i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi klientami,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- negocjowanie warunków handlowych i zawieranie umów z klientami,
- współpraca z innymi działami firmy,
- praca w oparciu o system CRM.
- doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i w sprzedaży usług B2B,
- otwartości na potrzeby klienta i umiejętności budowania z nimi relacji,
- łatwości nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej,
- nastawienia na naukę nowych rzeczy i ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji,
- odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowania,
- umiejętności ustalania priorytetów,
- prawa jazdy kat B i gotowości do wyjazdów służbowych.
Mile widziane doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń drukujących, software lub nowoczesnych technologii.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę, w której liczą się dobre relacje i naturalne podejście do klienta,
- atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania (część stała + premia),
- pracę w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek- piątek),
- pracę w oparciu o bogatą ofertę produktów i rozwiązań największych producentów w branży (tj. KONICA MINOLTA, LEXMARK, CANON, HP, es-te, KIP i CONTEX),
- odpowiednie wdrożenie produktowe oraz wsparcie rozwoju umiejętności sprzedażowych,
- dostęp do bazy wiedzy,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dostosowane do poziomu zaawansowania wiedzy - również u producentów urządzeń,
- możliwość awansu w ramach struktury Działu i Firmy,
- komfortowe narzędzia pracy (komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych),
- finansowanie prywatnej opieki medycznej,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie,
- pracę w miłej atmosferze.