Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- Przygotowanie ofert handlowych,
- Wizyty u Klientów,
- Pozyskiwanie nowych Klientów,
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie w sprzedaży,
- Doświadczenie w branży reklamowej, dystrybucji gadżetów będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, która jest liderem w branży opakowań,
- Możliwość kreowania ścieżki rozwoju,
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- Pracę w 70% w stacjonarną.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.