TRADE.24 jest wiodącą międzynarodową firmą, działającą online, w branży finansowej.
Do nowootwartego oddziału w Krakowie poszukujemy energicznych, zaangażowanych osób na stanowiska “SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY”, które staną się częścią kreatywnego zespołu ludzi, współpracujących z klientami zarówno w polskim, jak i międzynarodowym środowisku.
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
OPIS STANOWISKA
- budowanie portfela klientów (głównie z terenu Polski), utrzymywanie długotrwałych i silnych relacji z klientami;
- indywidualna opieka nad klientem, rozwiązywanie specyficznych problemów, kontakt z klientami drogą telefoniczną i elektroniczną;
- budowanie wizerunku marki i firmy;
- praca przy życiu różnych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych (MT4, Microsoft dynamics, VoIP);
- monitoring rynku oraz analiza danych.
WYMAGANIA
- otwartość i umiejętność pracy w zespole;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie jak i w piśmie,
- umiejętność negocjacji;
- doskonała organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków, samodzielność
- zorientowanie na rozwój osobisty oraz osiągnięcie sukcesu;
- bardzo dobra znajomość praktyczna MS Excel;
- umiejętność analitycznego myślenia oraz prezentacji wniosków;
- wykształcenie: minimum średnie; znajomość oraz zrozumienie funkcjonowania rynków finansowych / kapitałowych – będzie silnym atutem,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym; znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem;
- doświadczenie w sprzedaży min. 1 rok.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin;
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjne prowizje;
- zapewniamy wszelkie potrzebne szkolenia oraz narzędzia pracy;
- komfortowe warunki oraz wspaniałą, przyjazną atmosferę;
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w branży finansowej oraz rozwoju kariery w kreatywnym zespole :)