Dla naszego Klienta, firmy będącej w grupie liderów dostarczających zintegrowane usługi zarządzania obiektami w Europie Środkowej i Wschodniej poszukujemy obecnie doświadczonego kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży usług Facility Management.
Specjalista ds. Sprzedaży usług Facility Management
województwo: małopolskie
Do obowiązków zatrudnionego pracownika będzie należało:
- Pozyskiwanie nowych kontraktów na utrzymanie techniczne obiektów komercyjnych
- Utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami firmy
- Przygotowywanie ofert, kosztorysów, kalkulacji, raportów, analiz i prezentacji
- Reprezentowanie firmy na przetargach
- Współpraca z partnerami oraz innymi działami firmy
- Raportowanie do Kierownika Działu Sprzedaży
Aby efektywnie realizować założone plany budżetowe należy posiadać:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług FM dla Klientów zewnętrznych (sprzedaż B2B)
- Wykształcenie wyższe techniczne – mile widziane
- Bardzo dobrą znajomość obszaru Facility Management
- Umiejętność budowy trwałych relacji biznesowych oraz prowadzenia negocjacji
- Dobrą znajomość języka angielskiego
- Prawo Jazdy kat. B
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
W zamian nasz Klient oferuje:
- Wynagrodzenie stałe wraz z programem premiowym
- Narzędzia pracy – telefon, laptop oraz samochód służbowy
- Możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.