Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- analiza potrzeb klientów firmy
- telefoniczna sprzedaż usług i wdrożeń dla klientów biznesowych
- systematyczny kontakt z powierzonymi klientami
- budowanie długotrwałych relacji
Wymagania:
- podstawowa znajomość obsługi komputera
- wysoka kultura osobista i cierpliwość
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- umiejętność pracy w zespole
- miły głos i dobra dykcja
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- wykształcenie minimum średnie
- stałe godziny pracy 8-16
- umowę o prace
- wynagrodzenie: podstawa plus przejrzysty system prowizyjny
- bardzo dobra atmosfera pracy
- dogodny dojazd: biuro w centrum Warszawy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Poznaj
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
ADN Akademia
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od ponad 16 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.