Ogłoszenie numer: 1993534, z dnia 2018-06-21
W związku z rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalisty ds. Sprzedaży oraz Wsparcia Technicznego.
Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem, znasz się na nowoczesnych technologiach i lubisz produkty firmy Apple tak jak my - to właśnie praca dla Ciebie!
Specjalista ds. Sprzedaży oraz Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- budowanie bazy nowych klientów oraz ich aktywne pozyskiwanie,
- nawiązywanie kontaktów sprzedażowych oraz aktywna sprzedaż produktów,
- budowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientami,
- generowanie nowych leadów oraz wsparcie techniczne,
- umawianie spotkań z klientami,
- prezentacja produktu Poster POS potencjalnym klientom,
- dbanie o dobry wizerunek firmy,
- raportowanie wyników pracy.
Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - min. 6 miesięcy
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność komunikatywnego przekazywania informacji i wyjaśniania skomplikowanych kwestii w sposób zrozumiały, nawet przez telefon,
- chęć do pracy z klientami w trybie telefonicznym,
- chęć pomocy naszym klientom (np. w obsłudze systemu),
- pozytywne myślenie oraz nastawienie na osiąganie celów!
- samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zespole,
- znajomość rynku gastronomicznego będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie stałe + system prowizyjny),
- pracę na pełny etat w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie do pracy i szkolenia wewnętrzne,
- miłą atmosferę pracy,
- sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (laptop, telefony).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.