- Budowanie i utrzymywanie relacji z Partnerami biznesowymi - regularnie spotykasz się z właścicielami sklepów tradycyjnych i internetowych, aby omówić bieżące potrzeby i problemy. Utrzymujesz z nimi stały kontakt, zapewniając im niezbędne wsparcie.
- Szkolenie i edukacja - przeprowadzasz szkolenia dla personelu sklepów na temat produktów banku, procedur sprzedaży ratalnej oraz obsługi klienta. Aktualizujesz partnerów o najnowsze produkty i usługi banku oraz zmiany w ofercie.
- Wsparcie operacyjne i administracyjne - pomagasz w procesie wdrażania systemów sprzedaży ratalnej w sklepach partnerskich. Monitorujesz i analizujesz wyniki sprzedaży ratalnej, identyfikujesz problemy i wprowadzasz działania naprawcze.
- Promocja i marketing - współpracujesz z działem marketingu w celu tworzenia i wdrażania kampanii promocyjnych skierowanych do klientów sklepów partnerskich. Uczestniczysz w wydarzeniach promocyjnych i targach branżowych, aby promować produkty banku.
- Obsługa klienta i rozwiązywanie problemów - zapewniasz bieżące wsparcie partnerom w zakresie obsługi klienta, rozwiązujesz problemy związane z transakcjami ratalnymi. Obsługujesz zapytania i reklamacje od partnerów oraz klientów końcowych.
- Analiza rynku i konkurencji - monitorujesz trendy rynkowe i działania konkurencji w zakresie sprzedaży ratalnej. Proponujesz ulepszenia i nowe rozwiązania w ofercie ratalnej banku w oparciu o analizę rynku.
- Raportowanie i komunikacja wewnętrzna - regularnie raportujesz wyniki sprzedaży i działania operacyjne. Współpracujesz z innymi działami banku w celu optymalizacji procesów i produktów.
- Zgodność z regulacjami - zapewniasz, że wszystkie działania związane ze sprzedażą ratalną są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami banku.
- masz doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w dowolnej branży,
- umiesz prowadzić negocjacje handlowe,
- potrafisz pracować z targetami oraz celami sprzedażowymi,
- masz doświadczenie lub predyspozycje do nawiązywania i utrzymywania relacji B2B,
- interesujesz się rynkiem produktów finansowych,
- masz gotowość do pracy w terenie (Łódź, Zgierz, Aleksandrów Łódzki, Konstantynów, Stryków, Głowno, Łowicz),
- posiadasz prawo jazdy kat B.
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- umowę o pracę,
- telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy,
- system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i premie sprzedażowe,
- narzędzia analityczne i wsparcie techniczne,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.