Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów RTV, AGD, IT i nowych technologii.
W związku z otwarciem nowego OUTLETU NEONET we Wrocławiu poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
obsługę Klienta i sprzedaż sprzętów poserwisowych
-
jakość i terminowość obsługi procesów reklamacyjnych
-
przyjęcie sprzętu do magazynu Działu Reklamacji oraz sprawdzenie jego stanu i kompletności, zgodnie ze zgłoszeniem reklamacyjnym i załączoną dokumentacją
-
ewidencjonowanie reklamacji oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
-
współpracę z Klientami, serwisami, dostawcami i producentami
-
terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie
Od Kandydatów oczekujemy:
-
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta/w serwisie
-
znajomości przepisów prawnych dotyczących reklamacji
-
samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
-
wysokiego poziomu kompetencji interpersonalnych (komunikatywności, umiejętności pracy grupowej)
-
dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
-
bardzo dobrej organizacji pracy (umiejętności zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów)
-
prawa jazdy kategorii B
Kandydatom oferujemy:
-
umowę o pracę
-
pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
-
atrakcyjny system wynagradzania, min. uzależniony od osiąganych wyników
-
możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie