Europapier Polska należy do Grupy Heinzel Z SIEDZIBĄ W WIEDNIU, jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest WIODĄCYM DYSTRYBUTOREM NA RYNKU PAPIERU I TEKTUR ORAZ MEDIÓW DO REKLAMY I HIGIENY.
W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.
W związku z DYNAMICZNYM WZROSTEM SPRZEDAŻY I PLANOWANYMI INWESTYCJAMI W RAMACH DŁUGOFALOWEJ STRATEGII ROZWOJU SEGMENTU
HIGIENA
poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- ZAPEWNIENIE wysokiej jakości obsługi Klientów oraz KOORDYNOWANIE PROCESU SPRZEDAŻY
- realizacja planów sprzedaży W ZESPOLE Z PRZEDSTAWICIELAMI HANDLOWYMI, w tym aktywne proponowanie produktów/informowanie o promocjach i nowościach, zbieranie potrzeb Klienta
- przygotowywanie i składanie ofert Klientom oraz przesyłanie aktualnych cenników do Klientów
- obsługa reklamacji klientów wg obowiązującego procesu
- aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem możliwych źródeł pozyskania danych
- wprowadzanie danych do baz CRM i kart klientów, obsługa procesu sprzedaży w SAP, w tym wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą
- raportowanie działań i wyników
Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Dziale Wsparcia Sprzedaży, Biurze Obsługi Klienta itp.
- doświadczenie w branży Higiena będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie minimum średnie
- praktyczna znajomość obsługi systemów wspierających sprzedaż typu ERP, CRM, centralka telefoniczna
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- proaktywne podejście do realizacji zadań i determinacja w ich realizacji
- umiejętność budowania kontaktu z Klientem PRZEZ TELEFON I E-MAIL
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- chęć nauki i rozwoju umiejętności zawodowych
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość systemu SAP
- znajomość j. angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
- możliwość rozwoju zawodowego W POLSCE I ZAGRANICĄ
- wdrożenie na stanowisko wraz z pakietem niezbędnych szkoleń
- nowoczesne narzędzia do realizacji zadań: laptop, telefon komórkowy
- prywatną opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, Bony świąteczne
- dostęp do platformy e-tutor dla Pracownika i członka rodziny/partnera