Jako Specjalista ds Sprzedaży i Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny/a za efektywną obsługę Pacjentów, realizację zamówień internetowych oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie zielarskim. Głównym celem Twojej pracy będzie dbanie o estetykę sklepu oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta.
- udzielanie kompleksowych informacji na temat dostępnych produktów w sklepie,
- doradztwo Klientom w zakresie wyboru odpowiednich suplementów diety i ziół,
- realizacja sprzedaży produktów oraz promowanie ofert specjalnych,
- obsługa zamówień internetowych, w tym wydawanie paczek,
- monitorowanie dat ważności produktów,
- przygotowanie i organizowanie ekspozycji sklepu.
- utrzymywanie wysokiego standardu estetyki i czystości w sklepie.
- uczestnictwo w szkoleniach dotyczących nowych produktów oraz trendów w branży zielarskiej,
- samodzielne poszerzanie wiedzy na temat ziół, zdrowia oraz suplementów diety.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość ziół, suplementów diety, dermokosmetyków oraz ich zastosowań,
- podstawowa obsługa komputera (mile widziana obsługa programu Kamsoft)
- umiejętność profesjonalnej obsługi Pacjenta,
- silne umiejętności komunikacyjne,
- zdolności organizacyjne i samodzielność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność pracy w zespole.
- umowę o pracę,
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor, pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
- przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
- wewnętrzny program Poleceń Pracowniczych.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!