Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna – projekt infolinii obsługowej

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    7 dni
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami; Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Koordynacja zadań między działami; Współpraca z działami: sprzedaży,...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język słoweński / slovenski jezik / slovenščina

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język słoweński / slovenski jezik / slovenščina

HomeGlobal
lubuskie
praca stacjonarna
1358 dni temu
 

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

 

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to miejsce dla Ciebie!

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język słoweński / slovenski jezik / slovenščina


Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klientów w języku słoweńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność, poprawność i płynność językowa
  • Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Swobodne posługiwanie się komputerem
  • Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników
  • Elastyczne godziny (możliwość współpracy w niepełnym wymiarze godzin)
  • Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość współpracy zdalnej)
  • Pakiet szkoleń
  • Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
  • Dodatkowe benefity: opiekę medyczną lub kartę Multisport
  • Możliwość wsparcia przy relokacji

Dołącz do nas - Aplikuj!

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna – projekt infolinii obsługowej

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    7 dni
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami; Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Koordynacja zadań między działami; Współpraca z działami: sprzedaży,...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.