Kebella jest innowacyjną firmą technologiczną, specjalizującą się w dziedzinie badań, projektowania, produkcji i sprzedaży laserów używanych w epilacji laserowej oraz medycynie estetycznej i dermatologii. Dążymy do bycia liderem, nie tylko poprzez dostarczanie zaawansowanych technologicznie produktów, ale także poprzez dbałość o wysoką jakość, bezpieczeństwo i skuteczność naszych rozwiązań.
W Kebella cenimy innowacyjność, jakość, bezpieczeństwo i bliskie relacje z klientem. Dążymy do tworzenia przestrzeni pracy, gdzie każdy członek zespołu ma wpływ na rozwój firmy i jest wspierany w realizacji własnych ambicji zawodowych.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Biznesowego
Obowiązki na stanowisku:
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów
- Organizacja i prowadzenie prezentacji produktów
- Negocjowanie warunków sprzedaży i umów
- Raportowanie działań handlowych
- Długoterminowa współpraca z klientami
- Analiza rynku i działań konkurencji
- Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania dla kandydatów:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w podobnej roli
- Minimum średnie wykształcenie, wyższe preferowane
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Ambicja i determinacja
- Biegła znajomość języka polskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
- Samodzielność w organizacji pracy
- Znajomość angielskiego będzie atutem
Co oferujemy:
- Umowę B2B
- System prowizyjny i premiowy
- Szkolenia produktowe i możliwość rozwoju
- Narzędzia pracy: telefon, laptop
- Samochód służbowy po okresie próbnym
- Materiały sprzedażowe i marketingowe
- Oprogramowanie CRM
- Możliwość awansu w strukturze firmy
Ścieżka kariery:
Postaw na rozwój i skuteczność w sprzedaży, a możesz awansować z stanowiska Przedstawiciela Handlowego przez Regionalnego Przedstawiciela aż do Managera Showroomu.