Historia Vista HR sięga 2008 roku. Od samego początku zajmujemy się kierowaniem procesami rekrutacyjnymi, doradztwem zawodowym oraz prowadzeniem szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Specjalizujemy się w branży medycznej, kosmetycznej i motoryzacyjnej. Zapewniamy pełne doradztwo dla kandydatów poszukujących pracy.
Specjalista ds. Sprzedaży Flotowej
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza, Gliwice
Obowiązki:
- Realizacja strategii sprzedaży i sporządzanie ofert,
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i ich bieżąca obsługa w zakresie realizacji sprzedaży,
- Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami,
- Prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych z Klientami,
- Bieżąca obsługa Klientów w celu realizacji podpisanych umów,
- Analiza rynku i aktywności konkurencji na tym samym terenie.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy z Klientem Firmowym w branży motoryzacyjnej,
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego prowadzenia procesu sprzedaży,
- Zdolności do prowadzenia negocjacji z kluczowymi Klientami,
- Dobra organizacja w zarządzaniu priorytetami,
- Dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu MS Office,
- Zaangażowanie i orientację na wynik,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Płacę zasadniczą i atrakcyjny system prowizyjny,
- Narzędzia niezbędne do pracy,
- Pakiet szkoleń.