OPIS STANOWISKA:
- Aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i prezentacji
- Realizowanie planów sprzedaży
- Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji handlowych z istniejącymi nabywcami
- Raportowanie z postępów w realizacji powierzonych zadań
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - mile widziana znajomość innych języków obcych
- Orientacja na wyniki i umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność oraz zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
Mile widziane doświadczenie w branży zoologicznej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych
- Siłownia i sala do Squasha na terenie firmy
Poznaj
Action S.A.
ACTION S.A. jest dostawcą dla branży e-commerce, producentem i wielobranżowym dystrybutorem, działającym w sektorze B2B i B2C. Firma notowana na GPW od 2006 roku. Oferta obejmuje produkty IT, elektronikę konsumencką, fotowoltaikę, artykuły dla zwierząt, elektronarzędzia i wiele innych kategorii, o łącznym asortymencie na ponad 50 tysięcy produktów. ACTION S.A. opiera się na trzech filarach biznesu: ACTION Business Center – dystrybuujący zaawansowane rozwiązania, a także sprzedaż e-commerce – detaliczną i zagraniczną do 50 krajów w UE i na świecie. Firma posiada też szereg marek własnych w różnych kategoriach m.in. Activejet z wyposażeniem do biura i domu, ACTINA z profesjonalnym sprzętem dla graczy komputerowych oraz projekty e-commerce jak sferis.pl, krakvet.pl i gram.pl. Własne centrum logistyczne, posiadane przez firmę, gwarantuje dostawę do wybranego miejsca w Polsce w ciągu 24 h, a za granicę w 48 h.