Specjalista ds. Sprzedaży Eksportowej (rynki wschodnie)
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
- współpraca z obecnymi klientami i rozwój sprzedaży na rynkach wschodnich, w tym m.in. pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych
- obsługa zamówień klientów, w tym m.in. weryfikacja asortymentu, wprowadzanie do systemu, potwierdzanie wysyłek
- sporządzanie dokumentów eksportowych (faktury, listy załadunkowe, zgłoszenia do odprawy celnej) oraz bieżąca współpraca z agencją celną
- przygotowywanie prognoz, raportów oraz analiz sprzedażowych (praca w arkuszu Excel oraz w systemie ERP)
- obsługa projektów zleceniowych, wprowadzanie do systemu oraz monitoring zamówień jednostkowych
- inne działania wspierające sprzedaż na rynkach wschodnich
Nasze wymagania
- znajomość języka rosyjskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- doświadczenie w sprzedaży na rynku zagranicznym na stanowisku samodzielnego specjalisty i/lub doświadczenie w pracy z sieciami handlowymi
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel)
- analityczne i logiczne myślenie, umiejętność pracy z danymi
- inicjatywa, entuzjazm i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych
- zaradność oraz umiejętność priorytetyzacji zadań i właściwe planowanie ich w czasie
- gotowość do zagranicznych podróży służbowych (kilka w roku)
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy na rynkach wschodnich
- znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej liderem w branży zabawek
- możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
- współpraca z obecnymi klientami i rozwój sprzedaży na rynkach wschodnich, w tym m.in. pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych
- obsługa zamówień klientów, w tym m.in. weryfikacja asortymentu, wprowadzanie do systemu, potwierdzanie wysyłek
- sporządzanie dokumentów eksportowych (faktury, listy załadunkowe, zgłoszenia do odprawy celnej) oraz bieżąca współpraca z agencją celną
- przygotowywanie prognoz, raportów oraz analiz sprzedażowych (praca w arkuszu Excel oraz w systemie ERP)
- obsługa projektów zleceniowych, wprowadzanie do systemu oraz monitoring zamówień jednostkowych
- inne działania wspierające sprzedaż na rynkach wschodnich
To oferujemy:
- znajomość języka rosyjskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- doświadczenie w sprzedaży na rynku zagranicznym na stanowisku samodzielnego specjalisty i/lub doświadczenie w pracy z sieciami handlowymi
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel)
- analityczne i logiczne myślenie, umiejętność pracy z danymi
- inicjatywa, entuzjazm i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych
- zaradność oraz umiejętność priorytetyzacji zadań i właściwe planowanie ich w czasie
- gotowość do zagranicznych podróży służbowych (kilka w roku)
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy na rynkach wschodnich
- znajomość języka angielskiego
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej liderem w branży zabawek
- możliwość rozwoju w ramach struktury firmy