Hotel Boss*** to idealne miejsce na organizację konferencji, imprezy firmowej, pikniku czy uroczystości rodzinnej. Dysponujemy 136 klimatyzowanymi pokojami. Posiadamy 16 sal konferencyjnych, mieszczących od 16 do 600 osób. Do hotelu należą także rozległe tereny zielone, Klub Retro, Karczma Góralska, restauracja Stary Młyn oraz Chata Grillowa. Naszym atutem jest wyśmienita kuchnia. Jesteśmy nastawieni na obsługę zarówno Klientów korporacyjnych, jak i Gości indywidualnych.
Centrum Konferencyjno – Szkoleniowe Boss
poszukuje kandydatów/kandydatki na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży Aktywnej
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi,
- przygotowywanie ofert i kontraktów w oparciu o strategię sprzedażową hotelu,
- prezentowanie kompleksowej oferty hotelu w czasie spotkań biznesowych w hotelu jak i poza nim.,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- realizowanie polityki marketingowo-sprzedażowej Hotelu,
- raportowanie aktywności sprzedażowych oraz wyników hotelu do przełożonych
- reprezentowanie Hotelu podczas targów/wydarzeń sprzedażowych
Poszukujemy osób:
- o wysokiej kulturze osobistej,
- z doświadczeniem w branży hotelarskiej/turystycznej (minimum 2 lata pracy w dziale sprzedaży),
- ze znajomością rynku hotelarskiego,
- umiejących samodzielnie planować sobie pracę i wyznaczać priorytety,
- komunikatywnych, pracowitych i dobrze zorganizowanych,
- umiejących pracować w grupie i pod presją czasu,
- pozytywnie nastawionych oraz otwartych na nowe doświadczenia,
- swobodnie posługujących się językiem angielskim (w mowie i w piśmie),
- z umiejętnością biegłego posługiwania się pakietem Office,
- posiadających prawo jazdy kat.B
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznym, zorientowanym na sukces zespole,
- stabilną i interesującą pracę w ugruntowanej na rynku firmie,
- przyjazną atmosferę,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjne warunki ubezpieczenie grupowego oraz prywatnej opieki medycznej,
- wynagrodzenie w części prowizyjne uzależnione od wyników hotelu,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szkolenie produktowe.