SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
Od 1993 roku Spedimex realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady. W roku 2017 otrzymała tytuł Pracodawca 2016 roku.
W związku z dynamicznym rozwojem Działu Spedycji, zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:
- planowanie i koordynowanie optymalnego wykorzystania pojazdów
- organizowanie załadunków i odbiorów wg. relacji
- zarządzanie flotą pojazdów dystrybucyjnych
- rozliczanie kierowców i podwykonawców
- administracyjna obsługa zleceń i przesyłek w systemie
- monitorowanie oraz kontrola jakości i terminowości realizacji zleceń
- ścisła współpraca z działami, oddziałami i podwykonawcami
- minimum rocznego doświadczenia w branży transportowej
- znajomości przepisów związanych z wykonywaną pracą
- dobrej organizacji i dyscypliny pracy
- samodzielności i determinacji w osiąganiu celu
- dyspozycyjności (praca zmianowa)
- wykształcenia minimum średniego
- chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- rozwój zawodowy
- odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
- sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
- możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
- miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole!