ER Medical to Agencja PR i marketingu z 10 letnią tradycją, działająca w sektorze ochrony zdrowia, farmacji, nauk przyrodniczych i medycyny oraz zdrowego stylu życia. Zaufało nam przeszło 50 firm z branży farmaceutycznej oraz Stowarzyszenia Pacjentów. Współpracujemy także z wieloma prestiżowymi , polskimi i zagranicznymi towarzystwami naukowymi . Dotarliśmy do przeszło 30 tys. lekarzy różnych specjalizacji oraz studentów medycyny. Nasze kampanie społeczne dotarły do przeszło miliona pacjentów. Nasze wydarzenia certyfikowane są przez Infarme oraz Okręgową i Naczelną Izbę Lekarską. Wydajemy dwa czasopisma lekarskie , poradniki i książki. Autorzy naszych publikacji książkowych otrzymali nagrodę Rektora Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Naszym kandydatom oferujemy pracę na pełen etat, lokalnie w biurze na Ursynowie w Warszawie. Nie poszukujemy podwykonawców do sporadycznego zlecania projektów.
Kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni do II etapu rekrutacji, w którym będzie przeprowadzona rozmowa.
- Praktyczne doświadczenia w prowadzeniu serwisów społecznościowych poparte zrealizowanymi przykładami – (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter)
- Dobra znajomość aktualnych trendów w prowadzeniu socil mediów
- Umiejętność opracowywania skutecznej strategii dla prowadzenia kampanii Facebook Ads, znajomość menedżera reklam , Facebook Pixel a także Adobe Photoshop, znajomość środowiska WordPress do zarządzania stronami www
- Znajomość narzędzia Google Analytics
- Dobra znajomość programów komputerowych (przede wszystkim word, outlook/thunderbird);
- Zorientowanie na cele, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
- Łatwość formułowania myśli i umiejętności komunikacyjne
- Dobry gust i wyczucie estetyczne
- Kreatywność, zaangażowanie, samodzielność i dyspozycyjność
- Wielozadaniowość i bardzo dobra organizacja pracy,
- Zdolność szybkiego uczenia się i otwartość na wyzwania
- Skrupulatność i dokładność
- Umiejętność pracy w zespole
- Biegła znajomość języka polskiego (korekta)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikacyjnym
- Wysoka kultura osobista
- Budowanie strategii dla płatnego i bezpłatnego pozyskiwania ruchu oraz kreowania i zainteresowania marką w Social Media, tworzenie treści, moderacja, raportowanie wyników ,przeprowadzanie analiz efektywności prowadzonych działań w oparciu o przyjęte cele
- Pomiar i analiza rozwoju świadomości użytkowników na temat produktów i marki
- Prowadzenie fanpage, budowanie organicznych zasięgów osób obserwujących fanpage, oraz budowanie relacji z użytkownikami platform społecznościowych , potencjalnymi klientami firmy, odbiorcami marki
- Moderowanie, odpowiadanie na pytania użytkowników, inicjowanie dyskusji, przeprowadzanie ankiet na stronach internetowych
- Pisanie treści na potrzeby social sellingu
- Organizowanie konkursów z nagrodami, które podniosą zainteresowanie fanpage’m.
- Przygotowywanie koncepcyjnych projektów do postów- kolaży, gifów, foto/video-reportaży,
- Dobór popularnych tematów oraz kontrola poprawności materiałów do publikacji w socil mediach
- Zarządzanie czasem i sposobem ekspozycji treści na stronie głównej portalu i FB/FP
- Odpowiedzialność za wyniki odsłonowe portalu oraz przyrosty liczby lajków FB/FP
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Elastyczne godziny pracy
- Atrakcyjne zarobki
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Umowę o pracę
- Pracę z ciekawymi, pełnymi pasji ludźmi w przyjaznej atmosferze współpracy
- Pracę w nowoczesnym biurze na warszawskim Ursynowie
- Służbowy laptop
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji – szkolenia
- Zdobycie wiedzy branżowej