W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
KOGO SZUKAMY?
Jeśli Facebook to Twoje drugie imię, a Google+, Snapchat, Twitter, Instagram i inne media społecznościowe stanowią podstawę Twojej egzystencji, to szukamy właśnie Ciebie!
Szukamy Kandydata, który rozumie jak social media funkcjonują w biznesie, jak zaangażować i utrzymać użytkowników, jak strategicznie zaprojektować i przeprowadzić kampanię od początku do końca!
ZADANIA NA TYM STANOWISKU:
-
projektowanie i prowadzenie komunikacji w social media, przede wszystkim Facebook, Google+, Snapchat, Twitter, Instagram etc.
-
tworzenie strategii narracji w mediach społecznościowych
-
współpraca przy tworzeniu koncepcji kreatywnych, strategii komunikacyjnych brandowych i dotyczących poszczególnych kategorii lub marek w zakresie komunikacji w social media
-
współpraca z agencjami zew. i działami wew. firmy w celu koordynacji działań
w kanałach social media -
monitorowanie, analiza skuteczności i optymalizacja kampanii
-
analiza trendów social media i nowych możliwości
-
kontakt i utrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
-
tworzenie atrakcyjnych treści na strony internetowe i do materiałów e-marketingowych
-
copywriting
-
współpraca z mediami, blogerami/blogerkami i in.
OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:
-
bardzo dobrej znajomości mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Google+, Snapchat od strony prowadzenia fanpage’a oraz tworzenia reklam targetowanych
-
doświadczenia w pracy w obszarze marketingu online oraz prowadzeniu działań social media
-
doświadczenia w tworzeniu contentu w mediach społecznościowych i zarządzaniu profilem marki
-
bardzo dobrego warsztatu copywriterskiego – lekkie pióro, kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia, poprawność językowa w mowie i piśmie
-
znajomości Google Analytics
-
znajomości narzędzi: Facebook Ads, NapoleonCat, Sotrender, Brand24
-
znajomości trendów i najnowszych rozwiązań w obszarze social media
-
zorientowania na cel i umiejętności działania w oparciu o liczby i wskaźniki
-
samodzielności i zdolności do szybkiego uczenia się
-
komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;
-
znajomości języka angielskiego