- pracować nad rozpoznawalnością i atrakcyjnością marki pracodawcy Grupy NEUCA,
- dużo wymyślać i tworzyć! Czeka na Ciebie mnóstwo inicjatyw employer brandingowych – od współtworzenia karierowych mediów społecznościowych po koordynację lokalnych i ogólnopolskich kampanii,
- organizować i brać udział w wydarzeniach branżowych, targach pracy i innych eventach wspierających pozyskiwanie pracowników,
- monitorować zmiany na rynku pracy i szukać najbardziej skutecznych kanałów dotarcia do kandydatów,
- realizować projekty rekrutacyjne, żeby mieć informacje z pierwszej ręki o potrzebach kandydatów,
- wspierać cały zespół Pozyskania Personelu i wspólnie zastanawiać się nad tym „co by tu jeszcze…”!
- masz już doświadczenie przy projektach empolyer brandingowych i czujesz, że miałbyś/miałabyś wiele pomysłów dołączając do nas,
- umiesz w media społecznościowe – nie masz problemu z wrzuceniem spontanicznej relacji, zdarzyło Ci się sponsorować treści do konkretnej grupy i potrafisz dostosować formę komunikatu do wybranego kanału,
- dostając feedback najczęściej słyszysz o swojej kreatywności,
- nie brakuje Ci energii, inicjatywy i potrafisz zaangażować współpracowników w swoje pomysły,
- potrafisz zamienić korporacyjne treści w zrozumiałe i ciekawe komunikaty,
- dobrze czujesz się w projektach wymagających poczucia estetyki – czasami w roli konsultanta przy pomysłach agencji, ale czasami też przy samodzielnym wykonywaniu grafik/prezentacji (świetnie, jeśli masz w CV jakieś proste narzędzia graficzne -np. Canvę),
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
- do większości zmian i wyzwań masz pozytywne podejście i starasz się szukać rozwiązań.
- zespół, który jest ambitny, otwarty i zaangażowany w inicjatywy employer brandingowe,
- dużą różnorodność – nasze treści kierujemy do kandydatów z wielu obszarów (m.in. logistyka, marketing, sprzedaż, badania kliniczne, personel medyczny),
- profesjonalnie wsparcie, stałą współpracę i dobrą komunikację z naszą wewnętrzną agencją reklamową NEKK,
- czas na wzajemną wymianę wiedzy – oprócz statusów i szybkich rozmów w przestrzeni biurowej, co 2 tygodnie rezerwujemy sobie czas na tematy, które są priorytetowe i dajemy sobie przestrzeń do dyskusji,
- atmosferę pracy, która pozwala poczuć się swobodnie – mamy dużo dystansu, wspieramy się w wyzwaniach i doceniamy wzajemnie swoje kompetencje,
- dużą swobodę i samodzielność – jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i wiele z nich na pewno uda nam się zrealizować,
- nowoczesne narzędzia rekrutacyjne – na co dzień działamy głównie na erecruiterze, LinkedIn Recruiter, SAP SuccessFactors,
- zorganizowaną adaptację w pierwszych tygodniach pracy – wiemy, że żeby zrozumieć naszą działalność i poczuć kulturę organizacyjną, potrzebujesz solidnego wsparcia,
- pracę w biurze, do którego przychodzenie jest przyjemnością (dobra kawa, kreatywne salki relaksu, wygodna przestrzeń biurowa, miejsca do cichej pracy, wielki parking, wiaty na rowery, kantyna ze śniadaniami, przekąskami i obiadami),
- co miesiąc doładowywane konto na platformie benefitowej, na której możesz wybrać, co w danym momencie potrzebujesz.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.