Specjalista ds. Social Media (obszar HR)
miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: SEB/06/2022/T
Dołączając do naszego zespołu będziesz:
- pracować nad rozpoznawalnością i atrakcyjnością marki pracodawcy Grupy NEUCA,
- dużo wymyślać i tworzyć! Czeka na Ciebie mnóstwo inicjatyw employer brandingowych – od współtworzenia karierowych mediów społecznościowych po koordynację lokalnych i ogólnopolskich kampanii,
- organizować i brać udział w wydarzeniach branżowych, targach pracy i innych eventach wspierających pozyskiwanie pracowników,
- monitorować zmiany na rynku pracy i szukać najbardziej skutecznych kanałów dotarcia do kandydatów,
- realizować projekty rekrutacyjne, żeby mieć informacje z pierwszej ręki o potrzebach kandydatów,
- wspierać cały zespół Pozyskania Personelu i wspólnie zastanawiać się nad tym „co by tu jeszcze…”!
Świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku, jeśli:
- masz już doświadczenie przy projektach empolyer brandingowych i czujesz, że miałbyś/miałabyś wiele pomysłów dołączając do nas,
- umiesz w media społecznościowe – nie masz problemu z wrzuceniem spontanicznej relacji, zdarzyło Ci się sponsorować treści do konkretnej grupy i potrafisz dostosować formę komunikatu do wybranego kanału,
- dostając feedback najczęściej słyszysz o swojej kreatywności,
- nie brakuje Ci energii, inicjatywy i potrafisz zaangażować współpracowników w swoje pomysły,
- potrafisz zamienić korporacyjne treści w zrozumiałe i ciekawe komunikaty,
- dobrze czujesz się w projektach wymagających poczucia estetyki – czasami w roli konsultanta przy pomysłach agencji, ale czasami też przy samodzielnym wykonywaniu grafik/prezentacji (świetnie, jeśli masz w CV jakieś proste narzędzia graficzne -np. Canvę),
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
- do większości zmian i wyzwań masz pozytywne podejście i starasz się szukać rozwiązań.
U nas znajdziesz:
- zespół, który jest ambitny, otwarty i zaangażowany w inicjatywy employer brandingowe,
- dużą różnorodność – nasze treści kierujemy do kandydatów z wielu obszarów (m.in. logistyka, marketing, sprzedaż, badania kliniczne, personel medyczny),
- profesjonalnie wsparcie, stałą współpracę i dobrą komunikację z naszą wewnętrzną agencją reklamową NEKK,
- czas na wzajemną wymianę wiedzy – oprócz statusów i szybkich rozmów w przestrzeni biurowej, co 2 tygodnie rezerwujemy sobie czas na tematy, które są priorytetowe i dajemy sobie przestrzeń do dyskusji,
- atmosferę pracy, która pozwala poczuć się swobodnie – mamy dużo dystansu, wspieramy się w wyzwaniach i doceniamy wzajemnie swoje kompetencje,
- dużą swobodę i samodzielność – jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i wiele z nich na pewno uda nam się zrealizować,
- nowoczesne narzędzia rekrutacyjne – na co dzień działamy głównie na erecruiterze, LinkedIn Recruiter, SAP SuccessFactors,
- zorganizowaną adaptację w pierwszych tygodniach pracy – wiemy, że żeby zrozumieć naszą działalność i poczuć kulturę organizacyjną, potrzebujesz solidnego wsparcia,
- pracę w biurze, do którego przychodzenie jest przyjemnością (dobra kawa, kreatywne salki relaksu, wygodna przestrzeń biurowa, miejsca do cichej pracy, wielki parking, wiaty na rowery, kantyna ze śniadaniami, przekąskami i obiadami),
- co miesiąc doładowywane konto na platformie benefitowej, na której możesz wybrać, co w danym momencie potrzebujesz.
KIM JESTEŚMY?
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności