POLMED S.A. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim poszukuje kandydatów/tek na stanowisko:
Specjalista ds. social media i komunikacji
Miejsce pracy: Trójmiasto
Warunki pracy/wyposażenie:
- Komputer, praca w trybie hybrydowym lub zdalnie
Główne obowiązki i zakres realizowany zadań
- Prowadzenie angażującej komunikacji zewnętrznej marki w mediach społecznościowych ukierunkowanej na cel;
- Tworzenie, redagowanie i wprowadzanie treści na portale zewnętrzne;
- Interakcja, aktywizowanie użytkowników SM, moderowanie komentarzy i dbanie o pozytywny wizerunek marki;
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi i innymi działami Firmy.
Zakres realizowanych zadań
- Planowaniu oraz współtworzeniu angażującego contentu (tekstów, grafik oraz treści multimedialnych),
- Planowaniu, koordynacji ustawianiu oraz optymalizacji reklam w social mediach,
- Przygotowaniu, redagowanie i publikowanie postów w social media;
- Kreowanie pozytywnego wizerunku marki;
- Interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
- Moderowaniu interakcji z użytkownikami (w wiadomościach prywatnych, komentarzach, udostępnieniach, grupach tematycznych),
- Monitorowaniu reakcji na markę i zarządzanie ewentualnymi kryzysami wizerunkowymi,
- Planowaniu, ustawianiu oraz optymalizacji reklam w social mediach,
- monitorowaniu reakcji na markę i zarządzanie ewentualnymi kryzysami wizerunkowymi,
- Analizie działań konkurencji,
- Analizie statystyk i wskaźników prowadzonych działań organicznych i płatnych,
- Raportowaniu wyników.
- Sprawna egzekucja zaplanowanych działań;
- Współpraca z Kierownikami i e-koordynatorami and aktualnością danych na www i w Google (lekarze, CM, oferty specjalne, cenniki);
- Współpraca z agencją i partnerami zewnętrznymi;
KPI:
- Wzrost sprzedaży sklepu internetowego,
- Wzrost widoczności marki w SM,
- Wzrost świadomości marki.
Wymagane kwalifikacje
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów;
- Pozytywne i kreatywne usposobienie;
- Potwierdzone doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
- Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego MS office,
- Znajomość rynku usług medycznych;
- Umiejętność tworzenia reels’ów
- Sprawne poruszanie się w narzędziach Meta oraz Google Analytics
- Znajomość mediów społecznościowych jako kanału działań marketingowych (Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube)
- Dobra znajomość działania algorytmów mediów społecznościowych
- Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziami projektowymi i aplikacjami
- Umiejętność logicznego i kreatywnego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę, terminowość, solidność, wysoki poziom kultury osobistej,
- Poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę.