Ogłoszenie numer: 665945, z dnia 2015-04-15
W związku z dynamicznym rozwojem firmy – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. serwisu i reklamacji
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
-
profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów drogą telefoniczną oraz e- mail
-
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od klientów
-
utrzymywanie dobrych relacji z klientami
-
przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących prac serwisowych
-
współpraca z działem zakupów
-
współpraca z dostawcami z Polski i z zagranicy
-
obsługa dokumentacji handlowej, wystawianie faktur
-
kontrola kosztów
Wymagania
-
minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
znajomość dokumentów magazynowych: FV, WZ, PZ
-
umiejętność czytania dokumentów technicznych, instrukcji montażu
-
prawo jazdy kat. B
-
bardzo dobra organizacja czasu pracy
-
koniecznie dobra komunikacja w pracy zespołowej
-
samodzielność
-
odpowiedzialność
-
umiejętności organizowania pracy i przyznawania zadań poszczególnym ekipom serwisowym i montażowym
-
uprawnienia na wózek widłowy będą dodatkowym atutem
Oferujemy
Firma oferuje bardzo dużą samodzielności oraz odpowiedzialne stanowisko.
W zamian za zaangażowanie i dobrą pracę otrzymasz odpowiednie wynagrodzenie.