młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Międzynarodowa Grupa Holdingowa TOOLS WORLD, zajmująca się produkcją, importem i dystrybucją narzędzi ręcznych, poszukuje zmotywowanej i ambitnej osoby do objęcia stanowiska:
Specjalista ds. serwisu i reklamacji
Miejsce pracy: Janki
Opis stanowiska:
Obsługa klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych /serwisowych
Uzgadnianie terminów oraz zakresu usług serwisowych, doradztwo techniczne
Przygotowywanie kosztorysów oraz rozliczanie usług
Koordynowanie oraz monitorowanie procesu realizacji usług
Nadzór nad działaniem terenowej sieci serwisowej
Realizowanie wyznaczonych zadań oraz poszukiwanie efektywnych rozwiązań
Jakościowa kontrola sieci serwisów i monitorowanie satysfakcji klientów
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny
Wykształcenie minimum średnie, techniczne
Zdolności komunikacyjne, umiejętność obsługi klienta oraz doświadczenie w pracy z klientem
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
Dobra znajomość pakietu MS-Office
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Pracę w godzinach 8:00 - 16:00 (poniedziałek - piątek)
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...