Miejsce pracy: Warszawa, Katowice
Nr ref.: CEN/174/07/2017
Główne zadania:
• przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących wniosków i problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Banku
• diagnozowanie zgłaszanych awarii i udzielanie natychmiastowej pomocy
• przekazywanie zgłoszeń do innych grup wsparcia w celu dalszej obsługi
• świadczenie zdalnego wsparcia na komputerach pracowników Banku
• przekazywanie użytkownikom informacji o statusie realizowanych zgłoszeń i aktualnych awariach
• koordynacja zadań i czynności, umożliwiająca pełne spełnienie oczekiwań zgłaszających
• kontakt z firmami zewnętrznymi świadczących usługi na rzecz Banku
• zgłaszanie inicjatyw i rozwiązań usprawniających działania grup wsparcia
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów) - preferowane kierunki techniczne
• znajomości zagadnień teleinformatycznych
• dobrej znajomości aplikacji ze środowiska Microsoft
• umiejętności pracy w zespole
• dyspozycyjności (praca zmianowa i sporadycznie w nocy)
• zaangażowania, komunikatywności, otwartości na zmianę
• odporności na stres
• mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.