Wspólnie tworzymy środowisko dla ludzi z pasją. Jesteśmy po to, by ludzie dzielili się emocjami i chcemy, by nasze produkty były w każdym domu.
Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdej osoby wyjątkowe.
Aktualnie do naszego zespołu Performance Marketingu, poszukujemy Specjalisty SEO, który zadba o wzrosty widoczności i pozycji naszych witryn www.
- przygotowywanie strategii SEO - od analizy słów kluczowych, przez analizę konkurencji do oceny rentowności działań,
- wykonywanie audytów SEO oraz dokumentów optymalizacyjnych,
- linkbuilding – od strategii do zarządzania i weryfikacji,
- współpraca ze specjalistami odpowiedzialnymi za content marketing, webdevelopment, marketing,
- współpraca z zespołem webdeveloperów przy projektach stron www w kontekście rekomendacji najlepszych rozwiązań z zakresu SEO,
- monitorowanie oraz raportowanie działań.
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość optymalizacji stron www pod kątem SEO,
- doświadczenie w SEO dla e-commerce, w tym na rynkach zagranicznych,
- bieżąca wiedza na temat SEO, a także trendów w branży,
- znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog, Mangools itp.,
- praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- znajomość j. angielskiego (B1/B2).
- współpracę z zespołem specjalistów w swojej dziedzinie,
- udział w realizacji ambitnych projektów,
- duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru,
- przejrzysty zakres zadań i samodzielność w ich wykonywaniu,
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport),
- pracę hybrydową w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa.
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.