Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Performance Marketingu

    GOMEZ   Suchy Las    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads i innych platform SEM na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych; Optymalizacja kampanii marketingowych; Analiza wyników kampanii oraz raportowanie efektywności działań; Badanie słów...
  • Specjalista ds. SEM

    MPP Sp. z o.o.   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii reklamowych w ramach platform reklamowych, takich jak Google Ads, Microsoft Ads; efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi; monitorowanie i analiza wskaźników wydajności kampanii, takich jak CTR, CPC, współczynnik konwersji...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
  • Specjalista ds. Kampanii Reklamowych (SEM)

    Klient portalu Praca.pl   Zaczernie    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii PPC na platformach reklamowych (Google Ads, Microsoft Ads). Efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi w celu maksymalizacji ROI. Analiza wyników kampanii (CTR, CPC, konwersje) oraz wprowadzanie usprawnień. Prowadzenie testów A/B w celu...
  • Specjalista ds. e-commerce na rynek czeski

    Action S.A.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Analiza rynku czeskiego pod kątem e-commerce oraz identyfikacja kluczowych trendów i rozwoju. Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych (kampanie Google Ads, Facebook Ads) oraz działań SEO. Optymalizacja sklepu na porównywarkach cenowych takich jak Heureka i Zbozi.cz....
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. SEM

eobuwie.pl S.A.
Poznań
praca stacjonarna
1406 dni temu
Specjalista ds. SEM
Miejsce pracy: Poznań
Czym będziesz się zajmować?
  • Współprowadzeniem i optymalizacją kampanii PPC w Google Ads oraz innych narzędziach PPC (Search, Display, Remarketing),
  • Analizowaniem osiąganych efektów, współtworzeniem strategii kampanii SEM i optymalizowaniem prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI,
  • Tworzeniem rozbudowanych analiz dotyczących ruchu jak i sprzedażą w sklepie internetowym,
  • Wdrażaniem nowych funkcjonalności związanych z Adwords, testowaniem kampanii i rekomendowaniem odpowiedniego kierunku rozwoju,
  • Analizą danych pod kątem e-commerce.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii Ads dla dużych graczy na rynku,
  • Doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii o budżetach od 30 tysięcy złotych lub kampaniami e-commerce,
  • Rozbudowanych kompetencji jeżeli chodzi o analitykę internetową, dogłębnej znajomość Google Analytics, MS Excel,
  • Praktycznej znajomości eksperymentów Ads, prowadzenia i konfigurowania kampanii RLSA.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na innych rynkach niż polskim,
    Doświadczenie w korzystaniu z systemu DV360,
    Posiadanie certyfikatu Google,
    Znajomość narzędzi wspomagających działania SEM, albo umiejętność samodzielnego tworzenia takich systemów, czy też automatycznych skryptów optymalizacyjnych.
    Znajomość innych narzędzi PPC ( bing ads,yahoo,sklik)
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Performance Marketingu

    GOMEZ   Suchy Las    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads i innych platform SEM na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych; Optymalizacja kampanii marketingowych; Analiza wyników kampanii oraz raportowanie efektywności działań; Badanie słów...
  • Specjalista ds. SEM

    MPP Sp. z o.o.   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii reklamowych w ramach platform reklamowych, takich jak Google Ads, Microsoft Ads; efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi; monitorowanie i analiza wskaźników wydajności kampanii, takich jak CTR, CPC, współczynnik konwersji...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
  • Specjalista ds. Kampanii Reklamowych (SEM)

    Klient portalu Praca.pl   Zaczernie    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii PPC na platformach reklamowych (Google Ads, Microsoft Ads). Efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi w celu maksymalizacji ROI. Analiza wyników kampanii (CTR, CPC, konwersje) oraz wprowadzanie usprawnień. Prowadzenie testów A/B w celu...
  • Specjalista ds. e-commerce na rynek czeski

    Action S.A.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Analiza rynku czeskiego pod kątem e-commerce oraz identyfikacja kluczowych trendów i rozwoju. Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych (kampanie Google Ads, Facebook Ads) oraz działań SEO. Optymalizacja sklepu na porównywarkach cenowych takich jak Heureka i Zbozi.cz....
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379