- Współprowadzeniem i optymalizacją kampanii PPC w Google Ads oraz innych narzędziach PPC (Search, Display, Remarketing),
- Analizowaniem osiąganych efektów, współtworzeniem strategii kampanii SEM i optymalizowaniem prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI,
- Tworzeniem rozbudowanych analiz dotyczących ruchu jak i sprzedażą w sklepie internetowym,
- Wdrażaniem nowych funkcjonalności związanych z Adwords, testowaniem kampanii i rekomendowaniem odpowiedniego kierunku rozwoju,
- Analizą danych pod kątem e-commerce.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii Ads dla dużych graczy na rynku,
- Doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii o budżetach od 30 tysięcy złotych lub kampaniami e-commerce,
- Rozbudowanych kompetencji jeżeli chodzi o analitykę internetową, dogłębnej znajomość Google Analytics, MS Excel,
- Praktycznej znajomości eksperymentów Ads, prowadzenia i konfigurowania kampanii RLSA.
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na innych rynkach niż polskim,
Doświadczenie w korzystaniu z systemu DV360,
Posiadanie certyfikatu Google,
Znajomość narzędzi wspomagających działania SEM, albo umiejętność samodzielnego tworzenia takich systemów, czy też automatycznych skryptów optymalizacyjnych.
Znajomość innych narzędzi PPC ( bing ads,yahoo,sklik)
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań