Ogłoszenie numer: 8560530, z dnia 2023-10-10
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” Administracja Osiedla „Domaniewska II” w Warszawie zatrudni osobę na stanowisko
Specjalista ds. sekretariatu i organizacyjno-samorządowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do obowiązków pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
-
prowadzenie sekretariatu,
-
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
-
prowadzenie dziennika korespondencji,
-
zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych,
-
kontrola nad obiegiem dokumentów,
-
archiwizacja dokumentów,
-
obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych,
-
obsługa organizacyjno-prawna Rady Osiedla i Walnych Zgromadzeń Członków Osiedla,
-
naliczanie, rozliczanie i sporządzanie zestawień ekwiwalentów dla pracowników.
Wymagania
- znajomość obsługi komputera oraz edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego (Word i Excel),
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- asertywność,
- samodzielność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy.
Sposób zatrudnienia: umowa o pracę pełny etat.
CV oraz List motywacyjny należy przesłać za pomocą przycisku aplikowania.
Termin składania ofert do 13/10/2023 r.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci
zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.