Zwiększenie zadowolenia gości. Interakcja i komunikacja z gośćmi w hotelu. Budowanie, wraz z pozostałymi członkami zespołu hotelowego, odczuwalnej dla gości atmosfery zadowolenia i wygody. Współzarządzanie e-reputacją hotelu. Współkreowanie obecności hoteli w mediach społecznościowych.
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
- Lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje
- Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystać
- Jesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
- Chcesz się rozwijać
- Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
- Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.