Wraz z rozwojem struktury importerskiej marek SsangYong, BAIC, Forthing, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Analiza rynków lokalnych w zakresie potencjału sprzedażowego
- Wspieranie i koordynowanie procesu aplikacji i weryfikacji kandydatów na Dealerów
- Kompletowanie wymaganych dokumentów i ich analiza merytoryczna
- Przygotowywanie zestawień i podsumowań na cykliczne spotkania
- Współtworzenie i weryfikacja standardów
- Umiejętności analityczne
- Dobra organizacja pracy, skrupulatność
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel, Powerpoint)
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Prawo jazdy kategorii B
- Pracę w strukturze importerskiej
- Ciekawe obowiązki, realny wpływ na rozwój biznesu na rynku polskim
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.